I took a pic of me getting undress for bed last night …

Posted on


1

Then I realized that I left the lens cap on.  Oh well.  That’s one lost photo op.

Advertisements

69 thoughts on “I took a pic of me getting undress for bed last night …

    Cheila said:
    May 17, 2017 at 6:32 PM

    Are you a stripper now, Jim? What’s your stripper name?

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 6:40 PM

      that would be Giovanni. it sounds enchanting, huh? it just sorta rolls off your tongue and sorta makes young girls wiggle in their seat, huh?

      Liked by 1 person

        Cheila said:
        May 17, 2017 at 6:40 PM

        Definitely. But maybe you need a second name? To make it more professional?

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 6:51 PM

        maybe “Antonio”. yes, that would be a good combination that will raise a young girl’s interests. OK, just as long as she opened her wallet what would I care?

        Liked by 1 person

        Cheila said:
        May 17, 2017 at 6:53 PM

        Okay, great one. Giovanni Antonio. You are a fancy stripper

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 6:58 PM

        and there’s lust in a young girl’s heart. life is good.

        Liked by 1 person

    Dewy said:
    May 17, 2017 at 5:36 PM

    Hehehe next time use your phone 😂 we want to see that toned body that’s been doing 10,000 steps every day 😂

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 6:42 PM

      it’s there … somewhere … I think … maybe some more toning is in order. a lot more toning.

      Liked by 1 person

    me said:
    May 17, 2017 at 3:51 PM

    Your looking well 🙂

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 4:11 PM

      I’m so disappointed that you said nothing about the tattoo on my hiney

      Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 4:15 PM

        Oh I was going to … but was unsure whether it was appropriate to be pointing that out …. Looks like it could do with a touch up 😉

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 4:45 PM

        I dunno about Kiwi Land but here in the land of snow and ice a hiney tattoo is serious business. it’s kinda sorta along the same lines as not complimenting a woman’s boobs or her butt. that too could be an unforgivable sin as well. one must always show that they are well bred and very well mannered. 🙂

        Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 4:54 PM

        Ahhh, I thought so … and just as well I’m well bred and well mannered to boot 😉

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 4:58 PM

        I said nothing about your boots. are they the kinky ones with high heels or just boring Wellies???

        Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 6:07 PM

        Theres no kink in them really … depending on what you like … Over here gumboots or ‘wellies’ seem to be as much kink, if not more so, than heels. Not sure what that says about Us really LOL

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 6:47 PM

        just a new level of kink. just think about it. it could be a whole new genre in porn. you could market it and make a hunderty billionty New Zealand dollars. you could be famous on a new level.

        Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 6:49 PM

        Hmmm more interesting thoughts … But how would this effect my breeding, manners and reputation ??? 🙂

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 6:54 PM

        Oh, I’m sure it would fire up your lustful thoughts and make you wanna “breed” more (for the lack of a more polite and colorful way of expressing it) “AND” … yes there is an “AND” … no one would bother with it seeings how feminism is universally accepted and they have this thing called “Ladies Only Night”. so I’m quite certain your reputation would still be intact … unless you wanna add something to the Men’s room wall with something along the lines of “Hey you wankers! Wanna good time??? Call …”

        but that’s just a thought I had and I’m obviously without the benefit of any adult type supervision right now.

        Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 7:15 PM

        Hahahaha ….
        Slightly off topic … but not … your last bit, ‘Hey wankers …’ … reminded of a little story lol … an old dj friend (male) of mine, used to work in an all female strip club, back in the day. I was up there one night, waiting for him to finish work, and he hands me the mic as he’s changing the song for the next act … and says to Me … ‘introduce the next dancer please … and then say something … just to fill in the break …. ‘ … Oh ok then: how hard can that be right 🙂
        Me: “Next up, put your together for *Candy*”.
        Everything was quiet … and I was feeling kinda annoyed, cos as I looked out into the crowd, all these suits were just sipping and oggling, hard lol!
        So …
        Me: “I said put your hands together for *Candy* … that would require you to take your wanky hands out of your pockets, pick up your jaws and string a thought together to show some appreciation for the time and effort these girls put into the performance that they give you, so they can get paid … feed their children … put themselves through university ….”
        And thats about where my mate switched the mic off LOL.
        I wasn’t asked back … but the girls whooped and hollered and even thanked Me 🙂

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 7:30 PM

        LMAO. we had a tradition when I was in the AF to “send off” our guys whenever one deployed to the box. we figured that they were going someplace where guys outnumber gals 25 to 1 so it would be a while before they saw any boobies anywho so we took them out for a night of strippers. I was the designated Dad so I said I’d do all the driving if they paid my cover (which they always agreed to). I rapidly found out all the guys watching the doors at the clubs were guys that I went to school with so they’d charge the drunks and let me in for free. Then I found out that I knew all of the bartenders since most were former GI’s or retired GI’s that I had worked with. They’d introduce me to all of the “girls” cuz I was the only sober patron in the club anywho. we went to one club that had a main stage and a smaller stage. the girls would work the main stage and then go to the smaller stage and then take a break. mind you this is totally nude club. so we go in (I got in free again) I go to the smaller stage and watched the drunks that I was with run off to the big stage. I sat down and was ordering a Coke when a leg with a high heel on go over one shoulder followed by another leg and high heel over the other shoulder and suddenly they pulled me forward. so I was suddenly face to face with one of god’s greatest creations when I looked up, smiled and said “Oh HI! I didn’t know it was you. How did you do on that last test?” the stripper and I were in the same university course. so she started talking to me versus actually dancing and the three cowboys that were there were getting really pissed off at me. so I said “Yanno, we can talk after your set.” she said “No, I wanna talk now.” so I said “And what about these guys? they wanna see your show.” she said “they’ll get over it.” so I apologized to the guys and said “Here, let me buy you a beer to make up for this.” they were pretty cool, took the beers nd wished me good luck. so there she was in all her nekkid glory sitting in Lotus position taking class exam with me and I’m like “Steph (Not her real name), yanno, it’s really hard for me to talk about test questions when you’re bare ass in front of me and OH MY GOD do you have magnificent breasts.” She just smiled and said she had to leave for break. I saw her before class four days later when she was on the way into class. she just smiled and said “Hi”. I told the guy I was talking to “I’ve seen her nekkid.” He looked at me and said “How do you old guys do it???” I was like “Dude! I’m only 39!!!”

        talk about an ego deflater.

        Liked by 1 person

        me said:
        May 17, 2017 at 8:30 PM

        Hahahaha haha, thats hilarious!! 🙂

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 5:12 AM

        yeh. that was a funny “the joke’s on Jim” moment

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 5:42 AM

        LOL !

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 5:47 AM

        it made for a god story tho. she like to tease me after that about her “special way of getting my attention”

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 3:18 PM

        It certainly did … and I bet! What better way to get attention than to get it right up in the grill hahaha

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 4:16 PM

        it was a unique view

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 4:39 PM

        LOL

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 4:53 PM

        maybe I missed my calling

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 4:55 PM

        I think maybe you did 🙂

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 5:05 PM

        I’d try again but I’m sure I’d be arrested this time around.

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 6:01 PM

        LOL … go on, do it … I wanna see what happens 🙂

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 6:53 PM

        and give you even more reason to laugh at me???

        I wonder where she lives now????

        Liked by 1 person

        me said:
        May 18, 2017 at 7:27 PM

        LOL … I wonder if she reads your Blog !!

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 18, 2017 at 8:16 PM

        ya never know. she was going to school to be a teacher

        Liked by 1 person

    cathysrealcountrygardencom said:
    May 17, 2017 at 2:47 PM

    Maybe it was for the best!

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 3:22 PM

      maybe it saved your eyesight.

      Liked by 1 person

    Embeecee said:
    May 17, 2017 at 1:11 PM

    This is a PERFECT photo for Cee’s Oddball Photo Challenge….just perfect! 😉

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 1:25 PM

      too bad I found it o the web. LOL.

      wait, I can take one with my camera when I get home if you like.

      Like

    saywhatumean2say said:
    May 17, 2017 at 12:55 PM

    And it is possible our eyes thank you for the miss but I guess we’ll never know. I know I for one would peek so there is always tonight. tee hee
    ~~dru~~

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 1:25 PM

      LMAO. you crack me up.

      Like

    swo8 said:
    May 17, 2017 at 11:18 AM

    This one got a lot of attention too!
    Leslie

    Liked by 1 person

    Boo said:
    May 17, 2017 at 10:20 AM

    This looks just like Amish Christmas lights!!!

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 11:11 AM

      that and/or an Amish selfie

      Liked by 1 person

    Miriam said:
    May 17, 2017 at 7:53 AM

    Oh damn …

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 8:02 AM

      yayayayayaya. I know. you’re broken hearted. I guess you’re just stuck with then image in your head of your husband in his drawers.

      Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:07 AM

        Haha maybe you can try again … A girl needs a thrill after all. lol

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:09 AM

        it may be a scare in my case.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:11 AM

        Haha, I can handle a scare …

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:14 AM

        that’ what I hear about you Aussie girls. real tough kinda ladies cuz you get used to wrestling with crocodiles and Great White Sharks and Roos and vicious Koala Bears. yeh, I hear you would tie a know in someone’s tail just cuz you could.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:17 AM

        Oh man, have you got the wrong impression of us chicks. How about wrestling with a viper or tangoing with a Huntsman spider in my car ….

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:20 AM

        I heard you ladies only do that while on holiday an only when wearing a skirt and heels. Yanno, we do have to remember that you’re a rather proper lady and sometimes you Aussie chicks have to show us guys a few things to keep us in line and motivate us to be well behaved.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:24 AM

        Me proper? Haha. Well, yes and no. We do need to keep you in line after all . 😏 How about in a work environment with some kick arse boots.

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:26 AM

        well, that would be fine by me just as log as you wore spikey heel boots. but I’m just that way and I kinda like them on ladies.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:29 AM

        As I? Ok …

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:31 AM

        I think I still have a pair of cowboy boots. tan suede. I would have to look cuz I haven’t worn them in a while.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:32 AM

        You need the cowboy hat to match.

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 8:33 AM

        I had one. I looked like a doofus wearing it.

        Liked by 1 person

        Miriam said:
        May 17, 2017 at 8:34 AM

        Yeah, it was never my look either. You either got it or you ain’t.

        Liked by 1 person

        Jim responded:
        May 17, 2017 at 11:09 AM

        that reminds me that I really should go by the hat shop sometime this month for a new hat.

        Liked by 1 person

    A Perfectmindstorm said:
    May 17, 2017 at 7:53 AM

    I pulled this same stunt and posted it as a picture of me naked …. Yep, we are related 😉

    Liked by 1 person

      Jim responded:
      May 17, 2017 at 8:01 AM

      hehehehehehehe

      Like

Comments are closed.