12 comments on “Morning in Minnesota or “WTF is wrong with you? It snows here! Surprise!!!”

  1. Yes, ummm Japan, so a nice rice wine is in order preferably served warm. Stop banging your head, how am I supposed to find you a match if you are damaged?

    Like

      • Hmmmm I have no idea if that is true… a dent is not a scar though so stop banging away. Besides you might damage the desk and the boss wouldn’t like it.

        Like

      • Nah. This is a Government office and I bought this equipment. Trust me when I tell you that you got a good deal. No $500 hammers here. Yeh, this is some good stuff and not that cheap crap that’s brought in from China or India or some damn Third World country. No. This is good, high quality American made stuff. I’ve been banging my head on it for months and the blood hardly shows. No dents, no dings, no scratches neither.

        Liked by 1 person

      • Oh, I’ve been called something other than that many a time.

        Hey! A nawty nurse or doctor would be nice. Female too. One that’s breathing would be good. Over 18 and can prove it. Unmarried. Yeh, unmarried is important. Husbands so don’t understand boy friends. They get a tad testy about such things.

        Liked by 1 person

      • Yes, I can picture you with a nurse/doc hmmm 18? Really? Seems a bit young butttt to each his own. I thought you wanted her over 40? I can now expand my search parameters. Single fer sher ummm, if some dude shoots ya we’d lose our bestest travel porn supplier, that would be terribly sadddd. 5ft2 brunette with a job. Sane is a plus?

        Like

      • Being a travel porn addict I have a vested interest in keeping you alive, so yeah, no ladies who might get ya killed or irradiated.

        Like

Comments are closed.